ابزار و کدهای رایگان برای وبلاگ ها

جدیدترین ابزار و کدهای رایگان و قالب های زیبا برای وبلاگ ها

ابزار و کدهای رایگان برای وبلاگ ها

جدیدترین ابزار و کدهای رایگان و قالب های زیبا برای وبلاگ ها

شماهم سایت طراحی کنید

من که این کتاب رو خریدم و الانم دارم ازش استفاده می کنم . فقط می تونم بگم فوق العادست و اگه نخرید از دست دادید ... !

آنهایی که می خواهند سایت طراحی کنند
چگونه سایت بسازیم ؟ این سوالی است که برای همه پیش می آید که جوابش توی این کتاب هست ... 

من که این کتاب رو خریدم و الانم دارم ازش استفاده می کنم . فقط می تونم بگم فوق العادست و اگه نخرید از دست دادید ... !

برای سفارش به یکی از روشهای زیر عمل کنین :
تلفن تماس : 66416341 – 021
آدرس : تهران – خیابان انقلاب – خیابان 12 فروردین – کوچه مهر – پلاک 8 ( انتشارات رجاء تهران )

نظرات 2 + ارسال نظر
محمود بداغی یکشنبه 22 اردیبهشت 1387 ساعت 06:17 ب.ظ http://aslamy-m

از نظر شما و وبلاگ عالی شما بسیار ممنونم

سایه یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.radepayemahtab.blogfa.com

سلام خسته نباشی چند وقته نیستی نه پست میدی نه کامنت اومدم بپرسم کامنتم به دستت رسید واینکه اشعار مناسب کارت بود ویه چیز دیگه اون کدی که قرار بود توضیح بده کسی که نظر میده از کدوم کشور چی شد هنوز راه اندازی نشد ممنون میشم گه جوابمو بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد